Tuesday, September 11, 2012

Solat Hajat murid-murid tahun 6 UPSR

Murid-murid tahun 6 telah menunaikan solat hajat pagi tadi di surau SK. Tungku. Solat hajat tersebut diadakan buat kali ketiga  dan merupakan sebahagian daripada program kecemerlangan UPSR sekolah. Ustaz Jam'aus Shahrir menjadi imam kepada murid-murid tersebut yang turut dibimbingi oleh beberapa guru.
Solat hajat ini diadakan pada jam 8 pagi.





Murid-murid kemudian masuk ke dewan peperiksaan untuk taklimat dan amanat terakhir dari guru-guru dan persiapan terakhir sebelum peperiksaan UPSR bermula esok. Para pengawas UPSR yang bertugas di sekolah ini telah pun datang memantau keadaan dewan peperiksaan.

Hari ini juga menyaksikan satu lagi kelas mengadakan majlis kelas terbuka. Kali ini kelas 2 Cemerlang mengadakan kelas terbuka dipimpin oleh guru kelas mereka Ustazah Salwani. Sambutan agak meriah dengan kehadiran Guru Besar, Penolong-penolong Kanan dan guru-guru serta staf SK. Tungku.



Apa pun esok merupakan hari pertama UPSR. Beberapa orang guru SK. Tungku turut terlibat menjadi pengawas UPSR di beberapa sekolah. Apa yang lebih penting ialah murid-murid tahun 6 telah bersedia 100% dan memberi jawapan yang terbaik selama UPSR ini berlangsung. Kepada murid-murid tahun 6 yang akan menghadapi UPSR esok kami ucapkan selamat berjuang dan kami doakan semoga berjaya.

2 comments:

  1. wai na...brape lama juga buat mkn2 ni?...jeles kita bha...mkn ja...kamu..

    ReplyDelete
  2. heheh der.. mcm ko nda biasa pula zaman2 masi d sini hehe

    ReplyDelete