Tuesday, November 15, 2011

Minggu Terakhir Persekolahan : Isnin

Pembinaan surau SK. Tungku telah pun dimulakan minggu ini. Surau pertama ini dibina berhampiran Prasekolah SK. Tungku dan  di jangka siap tahun hadapan. Pada masa yang sama juga makmal computer sekolah juga sedang dalam proses penyiapan fasa terakhir. Urusan fail RMT juga selesai hari ini yang mana semua guru-guru kelas menghantar laporan serta fail RMT untuk disemak oleh jawatankuasa RMT sekolah.




Mesyuarat Staff juga diadakan pada jam 12.20 tengah hari kemarin. Mesyuarat yang dipengerusikan oleh Penolong Kanan Kurikulum En. Idros A. Kampak membincangkan tentang senarai subjek yang akan diajar oleh guru-guru pada tahun hadapan. Juga dibincangkan ialah penetapan guru-guru kelas untuk tahun depan. Pemberian wang RM 100 untuk murid-murid juga dibincangkan selain beberapa hal-hal lain yang berkaitan. Mesyuarat yang diadakan di Pusat Sumber  sekolah itu berakhir lebih kurang jam 1.30 petang.




Minggu ini juga menyaksikan bermulanya musim hujan di kawasan Tungku dan sekitarnya. Hujan turun dengan lebatnya semasa mesyuarat staff berlangsung.




No comments:

Post a Comment