Tuesday, January 31, 2012

Sesi latihan skuad bola sepak sekolah

Sesi latihan bola sepak disambung minggu ini selepas seminggu bercuti sempena sambutan Tahun baru Cina. Skuad kendalian jurulatih Awang Rozey berlatih setiap petang bagi memperkemaskan pasukan dari aspek teknikal, kecergasan, penyudah serta strategi permainan.

Latihan diadakan di padang daerah kecil Tungku yang terletak berhampiran dengan sekolah. Skuad yang kebanyakkannya pernah menyertai Kem Bola Sepak Pribumi anjuran Pejabat Belia dan Sukan Tawau tahun lalu ini bakal menghadapi tugas mencabar berhadapan pasukan berpengalaman dari sekolah lain. Walaupun begitu, semangat juang yang ditunjukkan oleh para pemain semasa latihan pasti menjanjikan saingan kepada setiap pasukan yang dihadapi. Masa pertandingan peringkat zon semakin hampir. Setiap masa yang ada dimanfaatkan sepenuhnya bagi persiapan akhir pasukan menjelang pertandingan tersebut.







Pada waktu cuti lalu, salah seorang kakitangan SK. Tungku telah kehilangan ahli keluarga yang dikasihi apabila  ibunya telah kembali ke rahmatullah. Kami staf SK. Tungku mengucapkan takziah kepada keluarga beliau dan berdoa semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham. Al Fatihah.

No comments:

Post a Comment