Friday, May 27, 2011

Majlis perpisahan Pen. Kanan Kokum Cik Rosdah dan Hari Sebelum cuti

Pada 26hb Mei lalu, Kelab Staf SK. Tungku telah mengadakan majlis perpisahan untuk Penolong Kanan Ko Kurikulum SK. Tungku, Cik Rosdah.Majlis yang diadakan di pusat sumber sekolah itu berlangsung pada jam 11.50 pagi. Majlis dipengerusikan oleh pengerusi Kelab Staf SK. Tungku iaitu Cik Nurul Shahrinah. Turut memberi ucapan pada majlis tersebut ialah Penolong Kanan Kurikulum En. Idros A. Kampak selaku wakil Guru Besar pada majlis tersebut. Cik Rosdah akan memulakan tugas secara rasminya selepas cuti sekolah ini di SK. Silam, Lahad Datu.











Perpindahan beliau merupakan satu kehilangan besar bagi SK. Tungku. Namun begitu, sikap bertanggungjawab, cekap, telus, toleransi, prihatin dan sifat beliau yang disenangi oleh rakan-rakan akan sentiasa di kenang dan dicontohi oleh warga SK. Tungku. Jutaan terima kasih kami ucapkan.
Pagi tadi juga merupakan hari terakhir persekolahan. Satu perhimpunan diadakan sebelum murid-murid balik bercuti. Mereka diarahkan untuk  mengemaskan meja kerusi di dalam kelas. Nasihat juga telah diberikan bagi mengingatkan murid-murid supaya tidak terlalu leka sehingga melupakan pelajaran yang telah diajar. Perhimpunan tadi juga memberi  kesempatan untuk Penolong Kanan Ko Kurikulum memberi nasihat dan ucapan terakhir kepada murid-murid SK. Tungku.




Guru-guru juga mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat bercuti kepada kawan-kawan. Selamat sampai kepada rakan-rakan guru yang dalam perjalanan balik sekarang ini dan pandu la dengan berhati-hati. Selamat bercuti!

No comments:

Post a Comment